Lila dag!

Hejsan! Today it is the purple day!!!
Denna dagen finns till för att stötta HBT Ungdomar...vad är då HBT?
Homosexuell
Bisexuell
Transsexuell
Jag tillhör mittsektionen Bisexuell!
Så klart att jag är Lila idag!
Fast jag har så mycket lila kläder så jag har lila mössa och lila band i byxorna!
Nja inte riktigt såhär... -.- ( but i wish i was)
Men mamma och jag var duktiga ^_^Vi åt lila mat!
Lila sötpotatis! :3
Lila band
Sedan är jag lite ledsen... :( Varför då??
Jo jag hade verkligen velat åka på Pirde nästa år men tyvärr kan jag inte det :( Vi är i Frankrike då!
Ha det bra ikväll!

2011-10-27 | 19:16:30 | Lär känna mig? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Miss Annelie

Du får slå följe med mig och min crew nått år vännen.



Kram...



// Miss Annelie

2011-10-28 // 08:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback