Hej :3

tror fan inte att det blir skola i morgon...jag mår väldigt ganska dåligt...dagen har spenderats på soffan jag har sett sista halva säsongen på Doctor Who med Matt Smith... mycket bra och spännande jag låg och grät i sista avsnittet
:´(
Kommer även en ny säsgon :) *ler som ett barn på julafton*
Men eftersom jag inte bor i England kan jag inte se den annat än på internet :( *gråter som en singeltjej på alla <3 dag*
Frågan som aldrig får besvaras... " Doctor Who? "
Annars har jag sovit...mamma kom hem på lunchen och vi åt lövbiff...nomnomnom :3
Helt osminkad :3 Japp nu ska jag gråta över att jag inte kan se på mer Doctor Who med Matt Smith
:D

2011-10-26 | 15:18:02 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback