Far away from home...

Fråga er detta...vem är den mest mesiga, fajntiga personen i erat liv?
Den här tjejen!
Jag kan bevisa det!
Just i detta nu när jag skriver detta bloggrej sitter jag och gråter...varför?
Jag kanske ska börja med detta...jag är inte arg på någon, och mesadels är det inte för någon kille...men mest är det för att jag inte är hemma!
Eller ja definera hemma...hemma för mig är London och då nej jag är inte hemma...och det gråter jag för...det gör ont...:( Och jag menar det...aj.
Sedan att jag gråter över en kille jag kan väl förklara anonymt ( inga namn)
Jag gillar en kille och en kompis till mig gillar också honom och nu är det verkligen så att jag ska försöka lägga dem känslorna bakom mig för att...ja jag tycker att hon förtjänar honom bättre...jag har varit singel i vad är det 4 år sedan min förra kille jag klarar mer jag har London att tänka på...även om jag önskar att han kännde likadant...men aja!
Skit sak samma...( och ja jag önskar att jag kunde säga att det är bara att komma över honom men FUCK YOU det är inte så enkelt! )
Sitter och lyssnar på Eddplants version av Teenage Dirtbag... :P jag hjälper ju migsjälv också... XP
Har väldigt gulliga vänner som säger saker som
- Han vet inte vad han missar!
- Han vet inte vem han dissar...
Men ibland tänker jag att vad fan är jag för tjej?
Ibland tänker jag att jag kanske inte ska ha någon kille/tjej, allt jag gör är att nörda mig och spela musik... :´(
Negativa tankar...OH nej då...
* need a hug*
Jag behöver verkligen skriva av mig * tack bloggen för att du finns*
Jahapp vad ska man skriva nu?
I morgon är det offmöte och BUP...jag är lite orolig över BUP i morgon...och jag borde väl inte vara det...jag tror inte bara att det är för London och Killen som jag sitter och lipar arslet av mig...det har hänt sådana jävliga saker...men inget jag villta upp på internet....
Sedan känns det väl lite som ifall man inte kan bli acsepterad och älskad för den man är...lite lägre självfötroende...
Det hände saker som gjorde mig väldigt ledsen och ja nu är bägaren full och rinner över som en våg över mig...
Och tack  vare en idiot så känns det som ifall jag inte duger...
// Sanna

2011-10-11 | 20:59:32 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback