Elementärt!

Hejsan, idag fick jag en väldigt bra fråga :D
Det var en person "e" som frågade hur man fick kontakt med mig, ifall jag har MSN?
Jaa jag har ganska många sidor så jag kan väl räkna upp vilka jag har?
MSN/hotmail: [email protected]
twitter: helloimsansann
Sedan har jag facebook men ifall jag inte känner personen så blir jag inte gärna vän med dem :S
Sedan är det tumblr men det funkar bara för medlemmar så det går ju inte ifall ni inte är medlemmar där XS

Dagens tillstånd: Yr, mår illa, ont i halsen, korkar i näsan...inte bra med andra ord....ska göra lite frukost för telefonen ringde just men jag hann inte svara....:(
Jag fryser idag också...vilket jag inte tror är så bra...
Jes jag borde göra frukost :S
Ha en bra dag :D

2011-10-03 | 10:43:53 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback