And i think to myself....what a wonderful world

Hejsan, idag var jag mamma & mormor och hälsade på roliga släktingar på landsbyggden C:
Mamma som fotade mig när jag stod på en gunga :3
Visst har jag underbara vantar...??
Lasse och Vivianne ( som vi var hos) hade plockat liter med äpplen...no shit XP
Allt är äpplen ifrån deras trädgård...nej jag skojar inte!
Lasse och Vivianne :3 Jag <3 deras trädgård kan jag väl säga <3
Sedan åkte vi till Lisbeth som är mormors syster :D
Här har vi dem :)
Ser ni den blonda flickan som står mellan pojken med brunt och blondt hår? Det är min mormor :O HOn var sjukt söt <3<3<3 eller hur?
Japp det var allt jag hade att komma med :3

2011-10-23 | 18:02:43 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback