Stupid...ego thing!

Hejsan, vaknade nyss hade lite underliga drömmar....fast det har jag ju alltid -_-
Men i alla fall, hittade någon underbar vid min sängkant idag vet ni vem??
Synd bara att han är så EGO...jag menar -_-
Suck...
Jag fick honom när mamma hade varit bortrest, har massor av gosedjur...borde visa dem någon dag :D
Ha en bra morgon nu! ^_^

2011-11-02 | 10:07:23 | humor ala jag | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Miss Annelie

Hejsan!

Titta in på http://www.eksons.se

Där finns dermavax och annat smink som du kan behöva. Det skall vara av märket Grimas, men det finns säkert andra bra tillverkare. Detr är i alla fall här ifrån som jag beställer.



Kram...



// Miss Annelie

2011-11-02 // 13:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback