Sanna Orneklint

Vem är du?
Jag är Sanna Orneklint!
Vem är du?


Vem är du?
Jag är tjejen som dricker för mycket te, äter för mycket popcorn och har allt för många böcker.
Jag är tjejen som älskar att sitta längst bak i klassrummet och bara sitta och lyssna på musik. Tjejen som sätter upp saker på väggen och som har lite väl många nagellack, tjejen som borde städa rummet och göra läxorna!
Tjejen som sitter i sin säng och som vill leva om ett par minuter i sitt liv!
Och vad har du begått för horribelt brott som gör att du vill leva om minuter i ditt liv?
Jo du förstår jag skulle berätta om mina känslor för HAN! Men allt blev bara en enda röra!
Vad sa du?
Jag sa jag gillar dig!
Jag förstår du borde straffas för ditt brott. Vad hade du sagt idag?
Du är helt LOVLEY! Du har så mycket detaljer, du är så unik. Som ingen annan någonsin kan vara! Charm och humor! Du är äkta kvalitet, du är min själsfrände och för det!
Älskar jag dig!

Mycket rörande! När detta sägs till HAN skall ditt brott vara ogjort!
En fråga till dig!
Kör hårt!
Vem är du?

2011-11-16 | 21:52:10 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback