Never would be mine...-.-

alla 4 bilderna är gjorda av mig!
De är alla gjorda på fri hand i GIMP, bara för att jag vill skryta med mina awsome ritkunskaper.
Den första ( Charlie) är gjord till Tilde...
Eftersom jag vet hur mycket hon gillar Charlie ^_^ så vi får väl hålla tummarna för att hon gillar den!
Kan ju sedan bara för att inlägget handlar om dessa berätta om mina favoritlåtar av var och en!
Charlie: In the abcense of christmas
Alex: Time of your life
Ed: Untitled
Tom: Song for the painfully indie

Nu skall jag mysa med mamma!

2011-11-23 | 22:44:01 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Lilly

Du är sjukt bra på att måla båda digitalt och vanligt ^_^

2011-11-27 // 18:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback