Kvällens film och...tävling?

Heeeej ^^
Satt och skulle blogga då jag fick ett tävlingserbjudande ifrån VADFANSKAJAGHETA om en tävling, varför inte kolla in den?
Jag är med i den, man kan vinna valfria kläder, skor eller väskor eller massa saker!
Sedan har jag ett på film idag ^^
Vilken då?
Det är nog den bästa filmen någonsin fast med det underligaste slutet någonsin ( ingen SPOILER)
Helt underbar dock, men ifall ni inte brukar se otäcka filmer kan ni vänta ett par år för den är ju ganska otäck men helt underbar.
Tom Cruise, Bard Pitt ( hihih)
Antonio Banderas & Kirsten Dunst...som barn!!!
OMFG!!! Kirsten fucking DUNST som barn ^_^ :3 Im in love ^^
Men skämt åsido visst var hon ett undersött litet barn???
Nej nu ska jag sova :3  sov gott alla läsare :D

2011-11-07 | 00:14:09 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Yohanna

Kirsten Dunst första filmkyss var i den här filmen

Tänk att hon var typ 10 och fick "kyssa" Brad Pitt!?

2011-11-07 // 15:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback