Innan sansann går och lägger sig XP

Så är jag störd...jag menar kolla bara!
Som sagt va...störd!
butt... ( HAHAHA) there is more!
Gullande med vovven hinner man alltid
<3 lilla söta Fluffy, jag kan inte fatta att du är 3,5 år <3
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
( Wow jag har ett sådant kraftigt vapen, frukta UKELELEN!!!)
Låt mig presentera Göran.
Han är min
  • Vän
  • Pojkvän
  • Bästa vän
  • Våldtäcktsman
  • Allmänt läskiga apa.
Tänk vad roligt...mina barn hittar den.
- Mom what is this?
- Oh you know honey...my rapist! -.-
Hahah O___o jag har ingen bra humor...
Ha ne trevlig natt...Göran hälsar <3

2011-11-22 | 23:14:09 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback