I hope you have the time of your....?

Så jag tänkte prata med er om något som kan vara hjälpsamt för vissa, när livet sätter en i ett eldprov, jag vet hur det är jag går fortfarande igenom elden efter snart ett år...och jag vet inte när jag kommer komma ut...
Det jag har lärt mig är en sak, ge inte upp!
Ifall jag säger såhär, i mars förra året såg inte jag en framtid för mig! Jag kunde inte föreställa mig 4 år fram i tiden för jag trodde inte att jag skulle finnas så länge...jag trodde inte jag skulle sitta här idag...jag kan tvivla på mig själv än idag och jag har gjort saker jag inte är stolt över, jag har mina dalar då det bara går nerför men jag klättrar uppåt även ifall det är tungt.
Jag har inte ett perfekt liv, jag försöker fortfarande reda ut saker i det...ganska stora saker men jag får hjälp!
Jag har hjälp från de flesta hållen jag kan, jag har mamma, bror, mina vänner och BUP!
Under perioden februari- Juni mådde jag som sämst!
De flesta av mina tankar var ska jag leva idag eller idag?
Men jag sitter här idag!
Detta är bara ganska bra saker att tänka på även om ni inte går igenom det jag gör och har gjort.
1. Att säga att man skulle fatta att någon försökte verka glad när den i själva verket mådde skit och t.o.m skadar sig själv är rent skitsnack, då ska man fa känna personen jävligt bra!
2. Den västa frasen som finns är " jävla emounge"
3. Säg aldrig att personen är en idiot etc...
Skrivit av mig lite i alla fall... ^^
Ha en bra kväll

2011-11-05 | 23:21:44 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sofie

sv: Najs :) Har bara chillat (;

2011-11-06 // 14:04:23
» felicia

har fått den fantastiska äran att hålla alla krossade hjärtans dag tävling i samarbete med blogg.se.

Varför inte delta du också? Det krävs inte mycket, och priset är finfint!



direktlänk: http://fotokobran.se/2011/november/alla-krossade-hjartans-dag-tavling.html#comment

2011-11-06 // 14:44:32
» felicia

har fått den fantastiska äran att hålla alla krossade hjärtans dag tävling i samarbete med blogg.se.

Varför inte delta du också? Det krävs inte mycket, och priset är finfint!



direktlänk: http://fotokobran.se/2011/november/alla-krossade-hjartans-dag-tavling.html#comment

2011-11-06 // 14:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback