I hate this town!

Så idag vill jag prata om något ganska allvarligt.... ( O_____o)
Hur många av er skulle vilja flytta hemmifrån? ( om ni inte redan gör det!)
Jag har något jag kallar för Labstinens eller så att ni förstår Londonabstinens.
Det enda jag önskar mig i julklapp är pund! Inget mer...( jo en sonic screwdirver... ^_^)
Jag kan verkligen börja gråta för att jag vill flytta dit...och jag är lite smått ledsen över att jag inte fick med mig skolpengen dit för det blev ett slag under blätet liksom... -_-
Jag förstår inte varför man inte bara får med sig skolpengen var man än ska?
Vem fan var idioten som sa att man inte skulle få det? VA?
Jävla pucko!
Varför kan man inte bara få pengen dit man ska?  AHHH ( tonårsfrustration)
Har mycket som far i huvet just nu....grrr inte okej!
Sedan längtar jag ihjäl mig tills juni 2014 då jag ÄNTLIGEN börjar mitt liv!
Kan inte vänta, ifall man kunde snabbspola tiden skulle jag inte tveka på att göra det!
Skrivit av mig lite nu i alla fall ^_^
Ha en bra dag!

2011-11-05 | 13:57:04 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» sofie

sv: Jag hade nog valt tacos ;)

Har du gjort något skojjigt i veckan då? KRAAM :)

2011-11-05 // 14:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback