Hur SVENSK är jag? -.-

HUR SVENSK ÄR DU?
[] Ditt efternamn slutar på -son
[] Du känner någon som har samma förnamn som du 
[] Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du
[] I din familj är ni 2-3 barn
[x] Du har en mamma
[x] Du har en pappa
[] Du bor i hus
[x] Dina föräldrar är mellan 35-60 år gamla.
[x] Din mamma är yngre än din pappa
[] Din familj har en Volvo
[] Din familj har en silver eller röd bil.
[x] Du har tillgång till Internet hemma
[x] Du har egen mobiltelefon
[x] Du har ett eget rum
[x] Du har varit utomlands minst 2 gånger.
[x] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna
[] Du har varit i Grekland
[x] Du har varit på Öland minst 2 gånger.
[] Du har varit på husvagnssemester minst 3 gånger
[] Din familj har/haft en husvagn
[x] Du har husdjur
[] De flesta i din familj är blåögda
[] Du äter inte McDonalds / pizza / tacos.
[] Du följer Allsång på skansen

Jag fick: 19...
1-10 du måste bli mer svensk!!
10-15 lite för mycket utomlands va?
15-24 hel svensk, nästan för svensk!

Jag fick 7, och helt underbart...tror ni att jag VILL vara svensk? BLÄ!

Jag har absolut inget emot svenskar...men jag är anglofil ( Besatt av england) och därmed kan ni väl gissa vad jag skulle vilja vara?

Engelsman? Britt?
Båda är rätt -_-

Why am i obsessed with England?
1. I hardly ever listen to bands that are from other places than England.
2. I have a big Union Jack that i made on my bedroom wall.
3. If i could i would talk english ALL the time!
4. Sometimes i start to cry all because i do not live in England.
Bara 4 pungter och japp.
Om man säger såhär jag kan formulera mig bättre på engelska än svenska...och jag är svensk säger det något om mig?
Tog bara en random bild jag hade i photo booth O______o

2011-11-03 | 18:13:45 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback