Highway to hell

Jag orkar inte!



Det är nog endast 4 personer jag inte är arg på just nu...
Tilde
Elin
Carl
Ida
Visst då menar jag med de jag umgås med ofta...ifall jag inte umgås med dig ofta så vill jag inte skrika dig upp i ansiktet.
Men jag har ingen ork...jag menar det
Jag orkar fan inget annat än att läsa, se DOCTOR WHO och vara allmänt grinig!
...skriver mer sen -.-

2011-11-30 | 17:24:43 | Lär känna mig? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Robur

Fast du orkar väl dricka te också? =) Livet består av berg och dalar och tyvärr måste vi dras med båda.



Här kommer en länk till några som såg ganska ljust på tillvaron - trots allt!



http://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ

2011-11-30 // 20:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback