Dreams...just in my head...

Oh tänk vad underbart det vore att sätta mig med boken jag lånade på biblan idag ^_^
- Sanna glöm inte bort att du har läxa!
Så istället för den så är jag tvingad till tortyr...
M-A-T-T-E
makes me feel...
Jo visste ni att jag nästan bara läser engelisk litteratur numera... ^^
Ha en bra kväll!

2011-11-09 | 21:51:13 | Det mesta | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling i min blogg där jag lottar ut valfritt plagg, väska, skor osv ifrån märken som louis vuitton, canada goose, mulberry, converse, rayban, dior, osv osv :) det skulle vara jättekul om du var med!



Klicka bara på länken här bredvid för att komma till tävlingen :) http://vadfanskajagheta.se/?p=4984

2011-11-10 // 16:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback