Alone...nerding...music...to many terms!

Oh hi there!
Sitter och är allmänt ensam på mitt rum! I <3 it!
Att sitta med musik som jag gillar och blogga är underbart! Faktsikt! Jag älskar att vara med mina vänner men jag älskar att vara ensam likaså!
Det blir lungt på något sätt ^_^
My life...i stort sätt men vet ni vad det är okej...bortse från den ledsna smileyn!
Tycker att det finns för mycket man gör...hmm om jag tar det såhär...
Jag är singel och har slutat leta! Jag letar inte efter kille eller tjej, om någon vill ha mig...kom och hitta mig! Jag tänker inte spendera mina tonår med att leta, jag har en dröm att nå istället som jag vill fokusera mer på!

Så ifall nu någon gillar mig ja men vad fan säg det så kan man väl se men jag letar inte längre!
Fast det finns ju ett förhållande...
Oh yeah!
så det var allt för nu!

2011-11-03 | 15:49:59 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback