Today...

Okej jag har haft ett blogguppehåll igår men jag var lite sådär halvsur på en person som jag tyckte var jävla elak emot mig. Anyway. Nu går mythbusters på tv:n :P
Japp blev lite sent för att jag stack och hämtade en biljett, kan ni gissa tillvad?? :O
Det händer i morgon.... :P

Piratesfilmen! Ska fixa glasögon i morgon också >.< var lite trög när jag fixade ut biljetten men jag gjorde det ^_^

ännu en psyktrött bild på mig 0.o usch jag ser alltid störd ut på bilder >.<

Okej en av de få bra bilder på mig men WTF hur jävla uppfuckad är min näsa???
Fast bra kombination med bliått och rött! Oh fuck yeah!


Just de fick en kommentar av
http://feliciaericssons.blogg.se/
Som tyckte mina örhängen av söta och jag vill säga tack och berätta att de kommer ifrån urochpenn och JC ^^
Blomman kommer ifrån Indiska ^___^
Kommer snart att bli videoblogg men jag jobbar på det ^^

Lek snällt nu skitungar ^.^ 



2011-05-17 | 20:48:19 | Lär känna mig? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Felicia

Sv; Tack så jätte mycket :D Åh jag vill också gå på den ju avis ;)

2011-05-17 // 20:58:44
» irma

och du som säger att din näsa är helt uppfuckad



min för FAN :O !?!?!

2011-05-18 // 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback