Hejsan ^^

Tjena mittbena!
Just nu håller jag på att rensa mitt rum med i jakt på min kamera överföringssladd :P
Jag ska nämligen lägga upp en mycket mycket äcklig bild på en vattenblåsa jag har.
Denna har jag införskaffat via mina Doc Martens >.<
Asså det gör verkligen så ont att jag har fått halta O_o
Woho inatt kommer det nog bli ganska mycket bloggande eftersom jag har studiedag i mogon och har beslutat mig för att ligga och glo på filmer och CM i natt hehhe ^^
Bjuder på nårra bilder ifrån We heart it
SHIT! Gud vad gulliga
Asså jag mår bra nu för min olyckliga kärlek visade sig bara vara det jag skyllde på.
Ifall jag väl använde den rosa saken innanför mitt kranium var detta mitt MINSTA problem.
Men det betyder inte att den är borta!
Vill ha vill ha....nej nej vänta vi ändrar om... måste ha...måste ha!
Haha lägger in en låttext samtidigt
( borde kanske skaffa en Kombi-kategori?!)
I'm so tired of being here, suppressed by all my childish fears
And if you have to leave, I wish that you would just leave
Your presence still lingers here and it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal, this pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

When you cried, I'd wipe away all of your tears
When you'd scream, I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have all of me

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts my once pleasant dreams
Your voice it chased away all the sanity in me
[ From: http://www.elyrics.net/read/e/evanescence-lyrics/my-immortal-lyrics.html ]

These wounds won't seem to heal, this pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

When you cried, I'd wipe away all of your tears
When you'd scream, I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have all of me

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me, I've been alone all along

When you cried, I'd wipe away all of your tears
When you'd scream, I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have all of me, me, me

För de av er som inte vet är det My immortal

2011-03-14 | 18:22:38 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback