Har tråkigt...vad händer?

Normal tycker jag!
Ja detta gör jag när jag har tråkigt :p
Jag brukar säga att jag är tjejen med den kalla själen och det varma hjärtat!
Någon som håller med??
Stolt ägare av Xperia X10 mini pro
Wihi man kunde rita med webcamen tihihi ^^¨
Estell och jag smsar :)
OMG! I look...ordentlig vad händer med mig????
Ja där är jag ju! :P
Jag är grymt nöjd med denna bilder!
Och nu kommer en tid som ajg ALDRIG trodde skulle hända.
Jag skall lägga upp den första webcam bilden på mig som togs på denna dator.
1: Jag såg ut som en kille!
2: Jag var inte piercad.
3: Jag vägde mer än vad jag gör nu...
4: Jag var brunett.....dam dam..
Vilken av dessa Sannor tycker ni är asså " bäst"
Vilken gillar ni mest??
Jo och btw min dator la av så jag fick fixa om allt :p
Så nu har jag hunnit städa grderoben Xp

2011-03-18 | 13:29:19 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» anonym

bara så du vet så stavas estelle med "e" på slutet..!

2011-03-26 // 13:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback