Ett inlägg i kärlekens namn!

Om du INTE vill läsa ett inlägg om kärlek ( min menar jag då) kan du scrolla ner för då vill du INTE läsa detta!
Detta inlägg kommer inehålla mina personliga tankar och bilder som stämmer in på vad jag känner.

Under denna vecka har jag lyckats bli mer klartänkt, det menas lika så över min situation med =)(/&%%¤#"
Jag började tänka

" Vad är det egentligen jag ser i honom?"

När jag är negativ bryr jag mig inte om varför eller hur saker är eller går till men nu började jag fundera. Jag som själv har erfarenhet att maskera mig med en arg, pessismistisk och "taggarna utåt" sida lyckades nog se igenom hans. För jag insåg att bakom det FINNS en glad, rolig, snäll kille som bara inte är framme just nu... ( ligger den i ide??)



Sen är det ju den förbannade situationen att han inte är ledig...men det handlar om tålamod.



ursäkta om jag låter ego men jag är ju riktigt snygg... ;P
Nej men seriöst jag har börjat ta åt mig när mina vänner säger saker som peppar.
Igår snackade jag med en av mina killkompisar om mitt problem och han sa " om han inte ser dig är han en idiot och inte värd dig!"
och det blir man ju lixom glad av.


Sedan är det så att man ibland fastnar på riktigt för någon.
Det är det jag har gjort nu.
Jag är helt fast...och redo att kämpa ( haha nu lät jag rolig)



Sedan är det så...att han inte är ledig men asså det är ju inte jordens undergång och jag vill ju att han ska se mig...det önkar jag varje dag. Jag önskar att han ska bli ledig och att ja det ska blir vi någon dag och det kommer jag fortsätta med tills motsatsen är bevisad!



Jag vet vem JAG är.
Och jag vet vad JAG kan göra.
Men med varje förhoppning kommer minst en fråga...kan DU svara på dem?


Jag har bara haft RIKTIGA känslor för två killar i mitt liv...Jacke ( som nu aldrig kommer tillbaka efter för många gånger av hopp och tro) och nu denna killen. Denna killen ( mr. Anonym) är värst...eller bäst jag vet inte.






// Sansann


2011-03-26 | 22:07:59 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback