...

Jag vill inte tro.
För det skänker bara oro.
Jag vill inte hoppas.
För många tårar har droppats.
Jag vill ha ett svar av dig.
Innan smärtan tar kol på mig!
Jag vågar inte hoppa.
Ovissheten bara stoppar.
Innuti mig finns bara spetsiga taggar.
Hela systemet laggar.


Allting svider.
Du ser inte hur jag lider.
Mitt hjärta är svart och kallt.
För du är mitt allt!
Ingen annan når fram.
Ingen annan stans kommer jag gå i hamn.
Jag vill vara i din famn.
Jag vill tillhöra dig.
Vara trygg med mig.
Våga öppna mitt hjärta igen.
Kunna finna kärleken återigen.

Jag vet inte vem som är att lita på.
Mina lögner är större än så.
Jag gråter för dig.
Fast smärtan finns bara i mig.
Jag träffar dig ibland.
Men kommer aldrig riktigt i land.
Smärtan kommer bli min död.
Av dig får jag inget stöd.

Ifall du läser detta ska du veta:
Du får mig att gråta
Du får mit att le
Du gör mig galen
och samtidigt lugn
Du finns i mitt minne
och i varje dröm jag har
Du ger mig ont i magen
och en jävla huvudvärk
det är du som gör mig rädd
och det är du som gör mig stark...

( Allt detta är sant och det bygger på min kärlek och allt är helt sant)


2011-03-08 | 19:09:04 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback