Asså ge er för fan!

Okej nu får folk fan SLUTA! Alla JÄVLA tjejer som sprutar silikon i pattarna, tar bort rynkor och oroar sig för dem när de är i MIN ålder!
Tror ni att ni kan BROMSA ÅLDRANDET??? Nej det går INTE!
Asså det jag är förbannad på är den SK " Barbiedrogen"

Barbiedrogen är mirakelmedlet som ska göra dig kåt, smal och solbränd.

Men den orsakar missfärgningar av huden, farliga blodförgiftningar och kanske hudcancer.

– Man kan få allvarliga och livshotande skador, säger Steinar Madsen på norska Läkemedelsverket.

 

PRECIS SÅ VARFÖR??

Varför vill ni se ut som denna JÄVLA docka??

Asså snälla tjejr för fan tänk lite i alla fall.

Man har inte rynkor då du är 14!

Du är inte tjock ifall du väger 45 klio och är 1,60 lång!

Du behöver inte leva på en pulverdiet bara för att DU tycker att du ser lite stor ut!

 

 

Asså vill ni se ut såhär??

 

 

Vem vill???

 

Jag ser mycket hellre ut som jag gör!

Speciellt nu...med allt som händer.

 

 

Ny bild. Aja anyway...visst jag sminkar mig...jag vill se bra ut men inte för någon annans skull! Utan för min.

Ifall någon tycker jag ser underlig ut ifall jag har svart läppstift är väl det deras problem! Inte mitt! Det är dem som bryr sig...jag tyckte bara det var coolt.

 

Japp ha en bra kväll!

 

 


2011-03-02 | 22:25:17 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback