# 2

Jag är ett delirium
som lever i ett inferno.
Jag hittar inte ut
och jag hittar inte ord
jag kan inte hitta mig själv
jag bara faller.
Faller in i gamla spår
som jag trodde suddats ut.
Jag vill inte längre
jag vill hitta hem
och jag vill att du ska se mig
för just nu käns det rätt.
Jag vill vakna i dina armar
inte känna denna smärta
jag vill kunna le och mena det
jag vill kunna säga hur jag mår
jag vill kunna skratta utan att vara falsk.
Jag vill kunna umgås med dig utan att börja gråta.
Jag vill få vara jag igen.
Snälla! Hjälp mig!
Du är den enda som kan ta tillbaka mig!
Till den jag brukade vara...


2011-03-30 | 10:00:45 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback