15 kilo på tre månader!

Jag har snackat med mamma om X-travaganska ( bantingen jag vill genomföra) I den går du ner ca 5 klio i månaden vilket är mer än ett kilo i veckan. Mamma stöttar mig helt i det för att jag har problem med min vikt.
Nu när jag är jättekär tänker jag helt plötsligt " men varför skulle han vara kär i mig jag som är så fet och ful!" och det är inte heller första gången som dessa tankar slår mig.
Så i tre månader ska jag gå på pulverdiet eller ifall det är soppor och då går jag ner 15 kilo vilket jag behöver!
...tyck vad ni vill men jag har haft komplex över min kropp ASLÄNGE!
Jag vill kunna köpa en bikini och vara nöjd med det. Jag vill kunna ha linne, hotpants och tänka att det är klart att killar gillar mig!

2011-03-06 | 14:43:22 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback