Vad jag har köpt ^^

Okej nu ska jag visa vad jag har köpt och jag tycker att vi börjar med Blue Fox :D


Väska det var antingen denna eller en svart typ skinväska fylld med anarkist A:n och för er som inte vet hur dem ser ut så...


Men jag bestämde mig för denna eftersom att denna var billigare :P


Dessa knästrumpor ( ohh vad jag älskar dem :D)





Detta är Stargazers blekmedel ( eftersom jag ska färga om i Juli/Augusti och jag orkar inte betala från någon Webshop)


Detta är hur allt ser ut :D


Jag köpte ett puder ifrån Stargazer som mestadels är tänkt att jag ska ha på lajvet men vad fan ni ska få se ändå


Ja det är vitt kompaktpuder men det är för det mesta tänkt till lajvet ända gången är väl nu på sommaren eftersom ajg inte vill bli solbränd (villket jag har väldigt lätt att bli)


Ögonskugga :D finally har jag svart ögonskugga ( jag vet att det ser ut som brun men ifall man testar så är den svart)


Kolla! Svart!


Hårfärg ifrån Directions vill ni se vilken färg?



Mitt hår kommer att likan Coralines


Helt awsome!


Ifrån Åhlens köpte jag en färgningsborste eftersom jag ska ha en till blekningen och en till fägen :D


Slingkappa


Vanlig svart kappa till klippning/färgning


En helt vanlig kamm


Viva la diva faoundation ( pale)
Jag har ganska blek hy och denna var den bästa matchingen


och till sist....



En lite flaska hårspray som är praktiskt på lajven eller när man reser.

Det var allt era busungar



2011-06-02 | 17:58:04 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback