Svar på tal.

Jag är överkänslig emot parfym, ja det är jag.
När det blir för mycket parfym ( väldigt starkt) så blir det tungt/svårt för mig att andas men ifall man är ute eller om man bara har liiiiiite liiiite så märks det knappt!
Inget fejk men det är ganska bra att hitta en kompromiss man vill ju inte skippa parfymen helt!
Och vart har jag köpt massa parfym? på det senaste halvåret har jag köpt en flaska och det finns 80% kvar i den, jag använder i stort sätt aldrig parym utom när jag ska på fest....jag köper aldrig parfym och den hinner bli för gammal innan den är slut.

Varför skulle jag fejka? Det stämmer inte varför skulle jag fejka att jag inte tål något, det är likadant med kiwi, jag gillar kiwi men min tunga börjar klia helt infernaliskt om jag äter det, jag gillar parfym men blir det för mycket får jag svårt och tycker det är tungt att andas! Jag ljuger inte för jag tycker bara det är idioti att ljuga om allergier! Vem fan skulle göra det?


2011-06-12 | 10:29:50 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback