Killar...

japp eftersom jag inte pallar att sova dedikerar jag detta inlägg till den manliga rasen. Jag vet två saker om killar.
1. De har penisar
2. Det finns vissa söta.
Okej så jag har blivit kär men jag kan för det första inte tolka signaler eller ge några, jag blir helt uppfuckad fel i mitt system. Inte fan vet jag om någon fattar det men jag börjar fjanta mig...-.- fy fan vad jag blir mesig -.-  haha men jag tror att jag blir liiiiite charmig fasten ändå töntig. Och jag kan knappt prata med personen :O isch...


jag blir verkligen helt uppfuckad och samtidigt väldigt lycklig som nu jag är kär, i en singel och till skillnad ifrån förra gången då ajg var kär i en osingel vilket inte slutade sååå roligt :/
Men i alla fall, även ifall jag har en chans så vågar jag inte jag är rädd, RÄDD för att bli nobbad, jag börjar tycka jag är fet, ful och att jag aldrig kommer att ha en chans på honom/henne ( i detta fallet en HAN)

Kärleken är min lycka och hat, AHHHHH jag blir galen.
Okej han vet inte om det men snälla jag ber att han ska gilla mig, mitt liv skulle bli perfekt och jag skulle bli lycklig...snälla!

2011-06-05 | 00:41:49 | Lär känna mig? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» m3lind4

Men ta kontakt med han eller det har du redan? :)

2011-06-05 // 10:09:25
» m3lind4

Men ta kontakt med han eller det har du redan? :)

2011-06-05 // 10:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback