I morgon

Jahapp då har man komit fram till där dagen möter kväll ( eller något) I morgon går Sanna Orneklint ut 8b :) Roligt och sedan ett helt sommarlov framför sig, i mrogon efter cermonin (????) ska jag mamma och mormor till Saluhallen och äta :) nom nom nom och sedan blir det Hansa där jag köper min dator :D Oh yeah!
Idag var killarna så duktiga, de hade bikinis på sig och tjejerna var utklädda till killar ( kallingar och tröjor) jag var tyvärr inte med :( men jag sjöng sen och vi vann bästa klassen!
Asroligt :D
I morgon slutar Torsten :( Jättetråkigt verkligen, hela klassen kommer att sakna honom det ger jag mig fan på.
3:e personen som slutar i våran klass...hmm det är lite skumt...fasten jag kan ju fatta han ska flytta ifrån Kalmar :(
Och de andra bytte skola...okej anyway
Tagga inför i morgon glada tomtenissar (Y)

2011-06-16 | 19:10:16 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback