Hemma äntligen.

Trosa har varit jättetrevligt men det är skönt att vara hemma ^^
Igår var det lajv och jag spelade min nya Malkav ( galen) det gick bra och var askul, just nu så städar jag mitt rum, uppskattningsvis 3/4 gjort. Idag tar kusinen examen också. :D
Japp just nu så donar green day eftersom jag behöver motivation när jag städar :D
Lägger upp en länk
http://youtu.be/D4ZKlT1EvCA

Med Green Day´s låtar kan man inte bädda in dem :(
Aja här kommer en bild på mig idag :D


Sminket är gammalt från igår XP


Nya knästrumpor :D

Jo här kommer en bild ifrån trosa :D


nom fattiga riddare :D

Ha det bra nu ska jag ut :P


2011-06-04 | 12:03:11 | Det mesta | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Suneeta & Chanel

Vilka fina knästrumpor! Jag gillar färgen =) Hihi

2011-06-05 // 08:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback