Framme i trosa ^^

Nu har mamma och jag åkt hela vägen till trosa ( ligger en timme ifrån sthlm)
Anyway, drog dit igår och nu ska morsan och jag dra in till huvudstaden och sedan ska jag in på en butik, eftersom jag ( mitt smarta nöt) glömde kamerasladdfen får ni nöja er med mobilbilder :(
Nu ska ni få se hur jag sminkar mig en vanlig dag tänkte jag :D


Detta är min smink"låda" här förvarar jag allt mitt smink, deo och parfym.


På denna bilden har jag för det första användt puder, sedan har jag svart och mörklila ögonskugga, kajal ifrån lumine, mascara, lipliner ( MS) läppstift (MS) och indomin, i håret har jag en svart rosett ^^

Vad tycker ni??
Redo för en dag i huvudstaden?
Senap blir mitt svar på den frågan!

2011-06-02 | 10:50:29 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback