Efter en dag i huvudstaden ^^

Har precis kommit hem ifrån en dag med shopping i Stockholm.
Det blev tyvärr inget gröna lund :(
Men jag ska visa dagens bilder samt bilder på inköpen jag har gjort :D
( Detta kommer bli ett långt inlägg men proppfyllt av bilder ^_^)



En av mina favvobutiker ( bilder kommer sen)




Hittade en passande present till min vän Ritzu men den får vänta tills nästa gång :P


Inne på gallerian hittade jag detta caféet och blev helt KÄÄÄÄÄR, de sålde bara muffins och brownies :P ahhh give me cookies :D


American cookies nom nom nom nom


Första påsen ^^


Jo vet ni vad jag såg?
En tjej som klättrade på väggen??? Jag fick panik....


Sedan såg jag att det bara var en docka som var reklam för en skoaffär :P
I got pranked :D

Efter det tog vi en fika på taket av Kulturhuset, jag tog pecanötspaj och hemmagjord Citronlemonad nom nom nom





Sedan ville mamma ta en bild på mig och ja den blev bara liiite uppfuckat ful :S



Japp i nästa inlägg visar ajg upp allt jag har köpt :D Det skulle bli förlångt annars.

Ha´t bra nu alla aliens :D

2011-06-02 | 17:18:12 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» -

Asså du säger att du är allergisk mot parfym i skolan, men sen så köper du massa parfym själv? Fakear du bara eller?För om du gör det så är det ju skit löjligt

2011-06-12 // 10:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback