Varit på landet

Idag har jag varit hos vad blir det...min gammel Morbror...nej det stämmer inte vi har varit hos mammas farbror...ja det låter bättre
Jag idag :D
De hade 2 fina hestapollar som Felicia jag &  mamma var och hälsade på ^^
( ingen aning som vad de hette :S)
Egon (  mammas farbror)
Känner mig aningen EGO idag :S men ibland måste man väl få det också??
Okej så....what elese...inget inget alls vi pratade om morfar ( som dog i februari) och sedan fikade vi och åkte hem igen...det var det inget att skryta med men jag skrämde inte skiten ur dem i alla fall...15 dagar tills jag byter ålder aa det var allt ^^

2011-07-13 | 17:03:27 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Borderline & Jag

Hej! Följt din blogg ett bra tag nu och måste verkligen säga att du uttrycker dig otroligt bra =) Hoppas du vill följa min också på bloglovin...Kramar ha det bäst!!!!

2011-07-16 // 16:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback