Top 10 snyggaste killar!

Okej så  nu kommer min top 10 på snyggaste killarna i detta universum!
Plats nummer 10
Criss Angel ( Från Criss Angel Mindfreak på MTV)
Plats nummer 9
Shane Dawson ( youtube)
plats nummer 8
Lou Taylor Pucci ( Jesus of suburbia)
Plats nummer 7.
Heath Ledger ^^
Plats nummer 6.
Charlie McDonnell ( Charlieissocoollike-youtube)
plats nummer 5 ( hälften klar!)
Matthew Gray Gubler ( Criminal Minds)
plats nummer 4.
Jackson Rathbone ( Oj han har varit med i mycket, Twilight ( Jasper) men snyggast är han som Adam i Criminal ainds season 4 ep 20)
plats nummer 3...
Mr Billie Joe Armstrong ( behöver jag ens berätta...)
plats nummer 2....
Cameron Bright ( Alec Volturi....)
Och sedan har vi denna Grand Finale....plats nummer
Nämligen
Jake Richardsson, oh jag såg honom i Criminal Minds och jag bara.....ahhhh, seriöst, jag brukar inte falla för sånna typ elakt snygga killarna men med honom BAM!!
Han kommer hålla 1# platsen ett tag i alla fall!!!
// Sansann

2011-07-05 | 00:34:54 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback