Skäcktime!

Okej jag har tittat på den bästa filmen ever!
Måse beställa hem den, asbillig också.
Som jag tror ni vet lade jag ut en top tio på snyggaste killar och jag lade snyggingen Jake Richadson på 1# plats.
Detta är en av de fucking bästa filmer i världen!
Hangman´s Curse.
Det är dock en skärckfilm så har ni problem att se spöken eller folk som blir hängda/ hänger sig själva bör ni inte se den!
Jag har kollat på liiite skräckaktiga filmer så som Sweeney Todd och Sleepy Hollow men denna är fan riktig skräckis och jag ÄLSKAR DEN.
Jake!!!! Han spelar Punkare.....*dregel,dregel....*
Han typ framkallar ett spöke som ska mörda sportfånarna :)  hehhe
Jaj ^^
Trailer

Älskar det sista...It will scare you to death...



2011-07-05 | 19:45:32 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback