Man tackar, bugar bockar och niger...

medans Sansann dunkar Mindfreaksången....*dregel...dregel*
- Oj ursäkta att det blev översvämning på mitt rum :S
Aja för att komma till saken...jag hade fått en kommentar av...*öpnnar nytt fönster för att se vad människan heter... *
Fridaeee
Hon tycker om mina smikvideos...*rodnar* och undrade om jag hade funderat på stylistlinjen på gymnasiet...
- Ja lite grann men det ända problemet är att det ligger i Torsås och jag bor i Kalmar så jag skulle behöva pendla varje dag...sedan känner jag ingen där :S och de flesta jag känner går på Jenny Nyström så...ja jag har funderat på den men samtidigt den är yrkesförberednande och ifall det skulle skita sig så är jag tillbaka på ruta ett :/ Men jag har ingen aning ^^
( random bild... :S)

2011-07-07 | 22:48:17 | Det mesta | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» EMMAS!

allt bra idag? :)

2011-07-08 // 14:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback