Jobbar med lajvsaker

AHHH jag blir galen, mitt mörklila läppstift är borta :O puts veck och jag behöver det till ikväll :/ förövrigt så håller jag på att arbeta med lajvsaker som ska vara färdiga tills innan 5 ikväll :/ så jag måste till mammas jobb och skriva ut dem :@ jag blir galen, och som topping har jag ett rum att städa :S
Lajvlådan som min karaktär har skaffat sig :P
Och innehållet....
2 pennor, ett halsband, papper en bit karton och en bok...hehe och det är bara jag som vet vad allt betyder CX
Aja så nu ska jag fixa mig, har inte sminkat mig än :S
// Sansann

2011-07-15 | 12:39:27 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

svar: fin himmel:)

2011-07-15 // 13:02:54
» ida

Hej!



Allt bra?



Nu har du chans att vinna upp till 600 kr på min blogg, låter inte det sjukt nice?



Om du inte är intresserad av tävlingen får du gärna följa min semester i Australiens tredje största stad Brisbane.



http://idas.myshowroom.se

2011-07-15 // 13:07:25
» EMMAS!

hihi ja :'D

2011-07-15 // 18:19:15
» Tess

Nu är dagens blogg uppe kolla om just du har vunnit!:D

2011-07-15 // 21:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback