Im not sure what is happeing...but i like it!

Jag vet för en enda gång inte vad jag ska ska skriva...jag har ingen aning mer än jag är glad...allt är huller om buller och jag vill inte lägga upp ännu ett "hej idag har jag..."-inlägg, borde nog göra bloggen mer till min än någon jävla MAINSTREAM skit....hmmm så vad fan ska man skriva....ingen aning.
Sitter och lyssnar på Avril Lavinge...bläch men vad fan ska man göra?
Jo förra frågestunden ( tror jag) fick jag frågan ifall jag hade skurit mig...jag svarade att jag hade självskadat mig... om nu bloggen ska bli MIN så börjar jag nu...
I februari blev jag jättekär i en kär i en kille, han var äldire ( inte äckligt äldre men han var ett par år äldre än mig) jag kände honom sedan innan och jag visste att han hade en tjej...som jag kände :/
Så anyway när jag var på en fest så blev jag lite smått övertygad att skicka iväg ett SMS om att jag gillade honom...jag var en fucking idiot och gjorde det...en hel kväll med sms:ande med honom...så jag gick och lade mig lycklig den natten.
Tiden gick och jag fattade mer och mer att det aldrig skulle bli vi...ju längre jag sket i känslan desto längre gick det...jag började rispa mig själv med en nål och en dag då min bror och mormor var hemma ( mamma var bortrest) så tog jag in en liten kökskniv och med eggen rispade jag i armen tills det började bölda...( ganska mycket) då slutade jag, det har jag aldrig berättat för någon...det är en av anledningarna till varför jag går på BUP.
Så tiden gick och jag hittade en annan kille efter att det hade gått käpprakt åt helvete...sedan så bara slocknade det...nu står jag där igen...denna gången med en vän....som vet hur jag känner men som ändå kan ha kul med mig...och jag ber varje dag...för att jag ska lappas ihop igen :3

Det var otroligt skönt att skriva av sig lite ^^

2011-07-06 | 22:59:24 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback