Hellu

Hejsan, nu har jag komit hem...och det regnar...så nu bakar jag kakor ^^
( AhhHHH jag måste sluta posa XP )
Jo och angående du mr eller mrs Anonym som kommenterar aningen bisarra saker...det är klart att du får kalla mig clown eller säga att jag vad var det du sa...doppat läpparna i sot?
Det är klart att din åsikt räknas och att du får tycka helt som du vill, men ifall dina kommenterar är till för att såra mig eller sänka mitt självförtroende så misslyckas du ganska rejält!  ^^

2011-07-14 | 17:46:05 | Lär känna mig? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

jag försöker inte såra dig, jag säger sanningen.

2011-07-15 // 09:54:00
» joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

svar: sötast i stan:)

2011-07-15 // 12:14:31
» Anonym

Du har ton med smink men egentligen behöver du bara det mörkaste, det blir samma resultat ändå... Och det ser ganska muppat ut på dej det där sminket

2011-07-15 // 16:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback