Dagens makeup!

Okej sitter ute hos pappa och bestämde mig för att blogga( eftersom jag tog med datan ^^)
Här kommer dagens makeup!
idag gjorde jag en kopia av den makeup Crystal Sparks har ( jag gjorde en inspirerad look igår)
Denna looken är väldigt enkel.
Du behöver:
vitt puder
flytande ( väldigt viktigt) eyeliner
Primer
vit ögonskugga
ljusbrun ögonskugga
vit kajal
svart kajal
svart läppstift.
1: Börja med att ha vitt puder på ansiktet och halsen ( undvik foundation om det är sommar)
2: Ha primer på dina ögonlock och börja smeta det mot ögonbrynet.
3: lägg vit ögonskugga över hela ögonlocken och blanda även upp det mot ögonbrynet
4: Lägg brun ögonskugga över den vita, bara på ögonlocket
5: Lägg en TUNN linje med eyeliner vid ögonfransarna
6: Använd vit kajal istället för svart ( det kommer att få dina ögon att se mer öppna ut)
7: Måla läpparna svarta och du är klar ^_____^

2011-07-11 | 13:02:36 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback