Dagens makeup 26/7

Helloj idag har jag fortsatt med kampen om att få upp min sminkvideo ( som tydligen inte var uppladdad :@)
Så nu medans mamma och mormor sitter och pratar så lyssnar jag på musik och bloggar XP
Idag blev det en otroligt enkel makeup jag ska visa deltajbild
Det är såkallad Cut crease med blått och svart men för att det svarta inte skulle bli så mörkt så blandade jag ut den lite på handen med silver så den blev aningen mer metallisk då blev det lite mer städat än svart på blått speciellt eftersom att jag har valt en väldigt babyblå färg.
Dock finns det en liten twist i makeupen
jag ska visa er
Jag blandar den babyblå och den lite mer turkosblå för att få en mer mixxad färg, den blir också bättre med den metalliska svarta är babyblått på svart
Senare i eftermiddag kommer jag att lägga upp en liten " Sminkskola"  om färger och om hur man gör väldigt neutral makeup.
^_^ ha det bra sålänge

2011-07-26 | 14:46:23 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback