Dagens makeup 14/7

Tjena slänger upp en bild och beskrivning på idag :D
Failad bild men Who gives a shit....i don´t.
Idag har jag haft
primer.... XP
Svart läppstift
Kajal ( vit och svart)
Orange ögonskugga
Varm rosa ögonskugga
2 nyanser av brun ögonskugga
flytande eyeliner
vit ögonskugga
Och istället för att jag berättar om hur jag gjorde denna kommer det att komma upp en tutorial ikväll ^^
Okej så idag kommer det vara lite sämre uppdatering för vi ska iväg ett tag men ikväll bloggar jag vidare ^^

2011-07-14 | 12:03:49 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

du ser ju likadan ut som du brukar? lättare att skriva att du doppade läpparna i sot och kammade dig med en handgranat

2011-07-14 // 14:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback