Typ 20 minuter kvar...

Okej ahr 20 minuter kvar i skolan innan en ny helg tar fart :D

Japp idag har jag med mig 3 uppsättningar kläder
Ni ska få veta varför


Jo nu ska jag med Felle hem och vid klockan 5 ska både hon och jag dra till S-by för att snacka med SL ( hon om att få börja, jag om att få spela Sam) Håller tummarna för oss båda.
Men det kan vara så att SL säger att jag inte får spela Sam idag :(
Så jag måste ha Petras grejer med :p en kjol, en skjorta, en slips, en tröja och två par skor samt make up till dem båda ( de ser inte lika ut)

Hmmm dilemma med utrymme... och jag som skulle ta med kakor hade jag tänkt.

Aja om Felle oxå får lajva ska hon sova över hos mig sen :D Yay awsome :D



Nu hoppas jag att ni håller tummarna för oss båda.
Kör nattblogg ikväll.

Lägger nu direkt upp ett inlägg i en ny kategori ni får se...

2011-02-11 | 14:44:48 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback