Tack mamma.

Har lagt upp lite wired grjejer på FB men nu kommer väl en DEL av varför för jag tänker inte berätta vad som har hänt idag.
Det rör bara mig och mamma och så är det ( förresten är det inte aktuellt nu)
ÄNTLIGEN!
Men jag säger det när detta händer kommer jag inte tillbaka, finally jag är beredd skulle kunna göra det nu!
Men det går ju inte, jag får vänta liiiiite till. för det är inte så länge.
Jag är så jävla pepp
Samtidigt far varenda tanke runt som i en bergochdalbana...det är ganska jobbigt för jag vet inte vilken av alla det 1000 rösterna jag ska lyssna på....???!!!
Det blir ganska jobbigt men jag vet vad jag ska göra, och det viktigaste är att inte vända sig om...för något eller för den delen någon...
Och varför så fort något händer ska du din jävel dyka upp?
Jag vill INTE men ändå jag får inte vända mig för att se om du står kvar längre...jag måste helt enkelt skita i dig...om det så betyder att jag måste skita i dig helt och hållet!
Det är jag beredd att göra...tror jag...
Några få vet vem det är men kommenterar ni vem så skiter jag i dem kommentarerna för jag vill just kunna GLÖMMA DIG!
Det jag tror att jag stör mig på är att ibland blir jag så jag vet inte  ledsen, underlig, deprimerad, deppig, sorgsen ( you name it) att inget som brukar gör mig glad hjälper...då blir livet svårt...tungt och bara jobbigt att hela tiden ha släpandes bakom sig...Men det som stör mig mest är något som jag alltid kommer i kontakt med jämt och ständig....VERKLIHET oh som jag hatar det....verkligen jag vill inte varje JÄVLA dag vakna upp i samma säng i samma stad med samma verklighet som igår. Fast det har ju sina LJUSA stunder men lika så sina mörka.
Fast det jag tänker när jag väl återfått mitt sunda förnuft är att om jag verkligen vill detta ( som jag vill) får jag väl jobba för det och betala priset...vad nu än priset är...*svälj*
Livet kommer ALLTID att ha sina mörka, färlösa stunder som kommer ljusna och för något bra med sig!
Och det är något som är värt att tänka på!
INGET KAN STOPPA MIG.
INGEN KAN FÅ MIG ATT VÄNDA OM!
INGEN KAN TRYCKA NER MIG!
OCH BARA DEN RÄTTE SKA FÅ VINNA MITT HJÄRTA!

2011-02-19 | 21:37:10 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback