Svar.

Hejsan alla bloggläsare!
Hade fått en gullig kommentar ifrån några som heter Philip och Lina de undrade vad jag insprierades av..ja vad jag inspireras av?
Jag tror mestadels att det är mitt liv, jag tycker att mitt liv är roligt och ganksa konstigt men värt att skirva om. Fast det som fick mig att börja blogga på riktigt var fokis blogg som jag läste mycket av i somras.



fast min blogg är inte likadan och tur är väl det...
Lite svar på tal eller vad det heter: Det är lagligt att tatuera sig under arton det finns ingen åldersgrän enligt svensk lagstifting men dock har tatuerarna valt att inte tatuera folk under 18 eftersom man kan stämma dem uppi arslet om det går fel.
Ändå kan alltid försöka få morsan att säga ja! Haha vet inte hur detta ska gå...



Är det bara jag som tycker denna är fin??

Ha det bra!

2011-02-02 | 16:59:51 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback