Secret Friday

Mohaha i morgon händer roliga grejer men haha det kommer inte jag berätta för er :p
Jag ska klippa mig fast det är ingen hemlighet. Sedan ska jag göra något mer och hoppas att jag får hem lite roliga saker :D
Moahaha sedan är det ju lajvkväll fasten det blir bara myslajv så det blir inte så mycket :( * sad face*
Aja whatever!
Äntligen är allt klippigt borta ifrån mitt knä ( kommer ni ihåg mitt sexiga knä?)
Woho hade lite kul i bilen igår
Jag: Jag är ju så sexig alla killar vill ju ha mig!
Ja mitt omdöme var väl inte det bästa just då. Hade också lite kul och quotade Jokern igår natt.
Japp fortsätt att skrolla ner :)
Ha´t bra

2011-02-24 | 16:01:11 | Det mesta | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

haha shema det heter faktiskt SCHEMA unga dam om du kan stava haha skoja med dig saknar dig :(

2011-02-25 // 12:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback