mitt/min favorit

MATRÄTT:                              Tacos

KILLE:                                    Okej tror att de flesta jag känner vet det om inte... -.-

SÅNG:                                    Hitchin a ride ( Green Day live bullet ina bible 2005)

ARTIST:                                   Billie joe Armstrong!!

BAND:                                      Green day

CITAT:                                     For what is worth, it was woth all the while

BLOGG:                                    www.micahs.se

STÄLLE:                                    gungor! ( älskar att gunga vet inte varför)

DAG:                                        Onsdag och Lördag

ÄMNE:                                      Svenska/ Engelska

FILM:                                        Ojojojoj har så många :o

KLÄDSEL:                                  Antingen min fina klänning eller min skjorta och slips!

STIL:                                         Musik eller klädsel i vilket fall Green Day!




Där fick ni lära känna mig lite mer!

Ha det bäst!


2011-02-04 | 23:42:13 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback