men tänk om.

Jag kan känna mig så förvirrad. Som om jag inte vet vad jag ska göra...ska jag våga satsa på det jag vill, jag kan känna mig så ensam och jag vet liksom inte vad jag ska göra...jag känner mig så JÄVLA trögfattad...
Ibland känns det tungt, ledsamt, jobbigt...vad ska man göra??
Jag vet inte..gör ett inlägg senare ( förhoppningsvis på bättre humör...)

2011-02-17 | 21:10:59 | Lär känna mig? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linn

jätte bra blogg ! =)

Vad heter din youtubeprofil och kan du lägga upp några videobloggar ?

2011-02-19 // 15:13:01
» :)

du ska vara nöjd och stolt över dig själv sanna!

går ju på din skola , ser dig varje dag och tycker att du är jätte gullig och cool! bara så du vet, puuuusssss

2011-02-22 // 00:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback