Jävla sugdag

Okej dagen gick ganska fel, morsan sa fel klipptid så jag ska dit i MORGON :( sen kom inte mitt paket :(
Fuck jävla skit!
Aja who gives a fuck? Det är bara att ta nya tag eller????? :O Ne bara skojar :p
Aja wtf..känns som att jag bara pladdrar på så jag lägger upp en helt rendom bild ur mitt arkiv....
wihi jag vet vad detta heter wannabe.se och detta är ja...HELVETE!!
Aja nu ska ni få återgå till att ha en skön fredag.

2011-02-25 | 21:31:14 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Miss Annelie

Tack för en så fantastiskt rolig vecka. Jag hade kunnat göra det här resten av terminen. Tack även för alla trevliga pratstunder och för att du är en så fina människa.



Det här får vi göra om vid fler tillfällen! Jag har utgått från dig, Patricia och Hanna och har många fler idéer. Kommer det fler som är intresserade så får vi väl skapa fler grupper.



Kram...



// Miss Annelie

2011-02-26 // 08:55:19
» Anonym

en frågestund sanna? :)

2011-02-26 // 16:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback