Jag gillar inte....

japp hur mycket av rubriken fattade man?
Japp har fixat ut mitt karaktärsblad till lajvet. Hoppas att jag får köra Sam i morgon :D Håll era tummar för mig :D

Kör ( som jag brukar bildregn ifrån skolan)

fast istället för det jag GILLAR lägger jag upp saker som jag INTE gillar :O intressant...



Jag gillar inte Kissie ( enligt mig en liten fjortisbitch med alldeles för stora pattar) Nej ajg tänker inte ändra mig!



Vem är detta? Varför gillar jag henne inte?
Jo det finns ett väldigt bra svar på det ( vänta det är inte bra alls bara lågt men ändå)
Detta gott folk är A...adeline ( tror jag hon heter) Dumhuvudet Armstrong AKA Billie Joe Armstrong´s fru. Fick ni svar på varför jag inte gillar henne där med? :D



Sånnahär ungar gillar jag inte alltså sånna som DRÄNKER sig u Brun utan sol coh smom säger men,bah, asså, typ blä blä blä *spyr* alltså jag pallar inte med dem helt enkelt!



Seriöst vem vill vara normal?

Ha det bäst!


2011-02-10 | 10:30:13 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» vad e ditt problem?

Hej.

Kom in på din blogg via en bild på google.kollade runt lite coh såg att det såg ut som du gilla green day. (rätta mig om jag har fel), men sen.. vaafaaan?

Jag fattar att du nt gillar killie och fjortisar bl.a. Men VARFÖR tycker du att Billie Joes fru ADRIENNE är dum i huvet? Ah juste, Adrienne heter hon. INTE Adeline. Det är nämnligen namnet på Billie Joe och Adriennes studio och klädmärke.

Om du gillar Billie Joe så ska du väl änna nt ha ngt emot hans fru, som han älskar bland det mästa i hela världen? Och därmed är hon antagligen nt dum i huvet, vilken människa skulle då älska henne?

Hon har nt gjort ngt fel, du vet ju nt ens vad hon heter, så jag tkr du ska get over it och gå och klandra på Justin Bieber ist. Billie joe uppskattat uppenberligen nt folk som klankar ner på hans underbara fru som han vart gift med seda n1994. GÅ OCH LÄGG DIG FÖR GUDS SKULL.

2012-06-04 // 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback