Underbart glad!

Ja det är väl ganska enkelt, bara låt mig hitta RELEASEDATUMET  för Love never Dies på DVD ^_^

1 februari för de av er som bryr er <3

Vet ni vad det bästa är??
Mannen som spelar Fantomen snyggingen Ramin ^_^
Jag har...sett honom i verkligenheten som FANTOMEN i LOVE NEVER DIES!!!

Töntvarning eller hur (-.-)
Jag vet :)  Men jag älskar tidernas mest töntförklarade musikstil!
Japp ville bara delge mig av de glada nyhetern ^_^<3

2011-12-07 | 21:01:44 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» K A E L A

Hej! Kul att du var med i min veckansbloggtävling. Imorgon kl. åtta berättar jag vem som vann, kika in då vetja :)

2011-12-07 // 22:15:35
» Robur

Hm, ingen slår Michael Crawford... :P

2011-12-07 // 23:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback